والدس : بارسا بهترين آکادمي فوتبال دنيا را دارد

مصدوميت چند بازيکن اصلي تيم باعث شد تا گوارديولا در ديدار مقابل سوسیه داد از تیو استفاده کند و او نيز گل اول بازي را به ثمر رساند.

 


 

بعد از گلزنی کریستین تیو در دیدار بارسا مقابل سوسیه داد که به پیروزی 2-1 آبی و اناری ها انجامید، ویکتور والدس، دروازه بان بارسا، آکادمی جوانان این باشگاه را بهترین سیستم پرورش بازیکنان جوان در جهان دانست.

والدس در گفتگو با خبرنگاران گفت:" می خواهم به تیو به خاطر اولین گلش برای تیم اول باشگاه تبریک بگویم. ما بهترین سیستم پرورش بازیکنان جوان در جهان را داریم. روز سختی بود. هوا خیلی سرد بود اما ما خوب بازی کردیم. نتیجه نزدیکی بود و هواداران کمی اذیت شدند اما ما تا انتها جنگیدیم. در مجموع تیم از آمادگی خوبی برخوردار بود. "

پیش از دیدار بارسا مقابل سوسیه داد، رئال با پیروزی 1-0 مقابل ختافه اختلاف در صدر جدول را به 7 امتیاز رساند و والدس معتقد است همین مسئله کسب سه امتیاز از دیدار مقابل سوسیه داد را برای تیمش الزامی کرده بود.

" بسیار مهم است که در همه دیدارهایی که انجام می دهیم، به پیروزی برسیم. ما در شرایطی قرار داریم که فرصت هیچ اشتباهی نداریم. ما باید هر هفته به سه امتیاز دست پیدا کنیم و منتظر لغزش رئال باشیم. "

او همچنین در مورد دیدار برگشت مقابل والنسیا در نیمه نهایی کوپا دل ری گفت:" ما باید بازی خوبی به نمایش بگذاریم. والنسیا باید یک گل به ما بزند و ما باید تا پایان بازی مراقب باشیم. "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط امیرضا در جمعه 21 بهمن 1390برچسب:ویکتور والدز,والدز,بارسلونا ,مصاحبه بازیکنان بارسلونا,

ساعت 17:41 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت